«سارا حاتمی» بازیگر سریال «زخم کاری» در جمع داوران جشنواره «آسمون» شاهد احمدلو «راننده شخصی» را می‌سازد استقبال کم‌نظیر از اولین کنسرت عرفان طهماسبی | بلیت‌هایی که در کمتر از ۱۵ دقیقه تمام شد!  افتتاحیه نمایشگاه کالا و لوازم خانگی برای اهالی فرهنگ و هنر مشهد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) چهره جدید «آزیتا لاچینی» بازیگر سریال پدرسالار، در ۸۵سالگی پخش زنده دعای عرفه از شبکه‌های تلویزیونی + جزئیات سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) انیمیشن ایرانی برنده جشنواره ترایبکا شد بازگشت «ویل اسمیت» به تلویزیون با سریالی علمی تخیلی رمان «تنهایی دوشیزه» منتشر شد  حمید جبلی و هوتن شکیبا در میان داوران جشنواره «با انرژی» درگیری خشونت‌آمیز فرزندان «آلن دلون» در خانه پدری نقش آفرینی «امیلی بلانت» در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ «ماجرای سال آخر» در راه بمبئی مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جلدِ سَخت | درباره جلد‌های هزارساله که حافظ کتاب‌ها هستند ۸  گفتار از شاعر بریتانیا درباره حکیم توس
سرخط خبرها

«تا نیایش» به مناسبت دهه کرامت روی آنتن تلویزیون می‌رود + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۶۵۳۸۹
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
«تا نیایش» به مناسبت دهه کرامت روی آنتن تلویزیون می‌رود + زمان پخش
به مناسبت دهه کرامت برنامه «تا نیایش» از شهر مقدس قم و آستان قدس رضوی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این برنامه هر روز بعد از اذان ظهر حوالی ساعت ۱۲:۲۰ با حضور کارشناسان مذهبی از شبکه تهران روی آنتن می‌رود در ایام دهه کرامت از حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت امام رضا (ع) پخش خواهد شد.

«تا نیایش» از یکشنبه تا سه‌شنبه از شهر مقدس قم با اجرای مجبوبه عزیزی و با حضور دکتر فاطمه منتظری و دکتر فهیمه فرهمندپور به عنوان کارشناسان مذهبی روانه آنتن می‌شود.

همچنین این برنامه از ۶ تا ۱۰ خردادماه (شنبه تا چهارشنبه) از مشهد مقدس و حرم رضوی ثامن‌الحجج (ع) با اجرای دکتر احمد شفازاده پخش خواهد شد. کارشناس مذهبی این برنامه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی و روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه حجت‌الاسلام داودی‌نژاد خواهد بود.

برنامه «تا نیایش» کاری است از گروه معارف شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی علیرضا هنرمند که شنبه تا پنجشنبه بعد از اذان ظهر در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->